Oferujemy wysyłkę za pośrednictwem:
InPostu
Przy zamówieniach powyżej 250 PLN nie płacisz za przesyłkę.
Możesz też zamówienie odebrać osobiście:
Poręba Wielka 624
34-735 Niedźwiedź
Zapraszamy w Gorce 🙂
Tak, wysyłamy produkty na terenie całej Europy. Cena przesyłki może się różnić w zależności od wielkości i kraju.
Dekoracje gotowe pakujemy i wysyłamy tego samego, najpóźniej następnego dnia roboczego. Reszta w rękach kurierów.
W przypadku ozdób na zamówienie ten czas może wydłużyć się o jeden lub dwa dni.
Korzystamy z systemu płatności Przelewy24. Za ich pośrednictwem możesz zapłacić szybkim przelewem, BLIKiem lub kartą.
Jasne, że tak. Płatności online obsługują nam Przelewy24. Oni gwarantują bezpieczeństwo Twoich zakupów.
Aby zamówić któryś z gotowych artykułów, które sprzedajemy, po prostu wejdź na jego stronę, Dodaj go do koszyka, przejdź do Zamówienia, podaj swoje dane, wybierz metodę płatności, zaakceptuj regulamin i kliknij Kupuję i płacę. Wtedy przejdziesz do swojego banku, gdzie dokonasz płatności. Wtedy wystarczy już tylko czekać na przesyłkę 🙂
W przypadku personalizowanych dekoracji użyj przycisku Zapytaj o produkt. W formularzu, który Ci się otworzy opisz, jak wyobrażasz sobie swoje zamówienie i wyślij do nas. My niezwłocznie przygotujemy i wyślemy Ci mailem projekt i wycenę. Jeśli Ci się spodoba, to Ty nam prześlesz zapłatę, a my Tobie Twoje zamówienie.
O tym, jak i kiedy możesz odwołać zamówienie, dokładne informacje znajdziesz w naszym regulaminie.
Pamiętaj, że nie możesz zrezygnować z dekoracji tworzonych na indywidualne zamówienie.
Jeśli zajdzie sytuacja, że coś trzeba będzie zmienić, daj nam znać jak najszybciej.
Nie musisz. Jednakowoż założenie konta wiąże się z pewnymi korzyściami. Na przykład możesz śledzić na bieżąco, co dzieje się z Twoim zamówieniem, w przyszłości łatwiej Ci będzie robić zakupy, bo odpadnie wypełnianie formularza adresowego. Planujemy też pewne udogodnienia i promocje dla zalogowanych klientów.
Jeśli masz u nas konto, to po zalogowaniu sprawdzisz to w zakładce Zamówienia. Jeśli nie, kliknij link Śledzenie zamówień, który znajdziesz w stopce strony.
Jeśli z jakiegoś powodu poczynione u nas zakupy Cię nie usatysfakcjonują, zgodnie z obowiązującymi zasadami możesz zwrócić zakupione artykuły w ciągu 14 dni od ich otrzymania. Wystarczy, że prześlesz nam o tym odpowiednią informację na adres e-mail. Zanim to zrobisz, zapoznaj się ze szczegółowymi informacjami na ten temat w naszym regulaminie.
Pamiętaj, że nie dotyczy to dekoracji robionych na indywidualne zamówienie, których nie możesz zwrócić.