Wysyłka

Jakie metody wysyłki obsługujecie?

Oferujemy wysyłkę za pośrednictwem:

InPostu

  • Przesyłka do paczkomatu – 10,50zł
  • Przesyłka kurierska – 15zł
  • Przesyłka kurierska za pobraniem – 18,50zł

 

Przy zamówieniach powyżej 250 PLN nie płacisz za przesyłkę.

Możesz też zamówienie odebrać osobiście:

Poręba Wielka 624
34-735 Niedźwiedź

Zapraszamy w Gorce 🙂

Czy wysyłacie zagranicę?

Tak, wysyłamy produkty na terenie całej Europy. Cena przesyłki może się różnić w zależności od wielkości i kraju.

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Dekoracje gotowe pakujemy i wysyłamy tego samego, najpóźniej następnego dnia roboczego. Reszta w rękach kurierów.

W przypadku ozdób na zamówienie ten czas może wydłużyć się o jeden lub dwa dni.

Płatności

Jakie metody płatności akceptujecie?

Korzystamy z systemu płatności Przelewy24. Za ich pośrednictwem możesz zapłacić szybkim przelewem, BLIKiem lub kartą.

Czy zakupy on-line są bezpieczne?

Jasne, że tak. Płatności online obsługują nam Przelewy24. Oni gwarantują bezpieczeństwo Twoich zakupów.

Zamówienia i zwroty

Jak mogę złożyć zamówienie?

Aby zamówić któryś z gotowych artykułów, które sprzedajemy, po prostu wejdź na jego stronę, Dodaj go do koszyka, przejdź do Zamówienia, podaj swoje dane, wybierz metodę płatności, zaakceptuj regulamin i kliknij Kupuję i płacę. Wtedy przejdziesz do swojego banku, gdzie dokonasz płatności. Wtedy wystarczy już tylko czekać na przesyłkę 🙂

W przypadku personalizowanych dekoracji użyj przycisku Zapytaj o produkt. W formularzu, który Ci się otworzy opisz, jak wyobrażasz sobie swoje zamówienie i wyślij do nas. My niezwłocznie przygotujemy i wyślemy Ci mailem projekt i wycenę. Jeśli Ci się spodoba, to Ty nam prześlesz zapłatę, a my Tobie Twoje zamówienie.

Jak mogę odwołać lub zmienić zamówienie?

O tym, jak i kiedy możesz odwołać zamówienie, dokładne informacje znajdziesz w naszym regulaminie.

Pamiętaj, że nie możesz zrezygnować z dekoracji tworzonych na indywidualne zamówienie.

Jeśli zajdzie sytuacja, że coś trzeba będzie zmienić, daj nam znać jak najszybciej.

Czy muszę założyć konto, żeby złożyć zamówienie?

Nie musisz. Jednakowoż założenie konta wiąże się z pewnymi korzyściami. Na przykład możesz śledzić na bieżąco, co dzieje się z Twoim zamówieniem, w przyszłości łatwiej Ci będzie robić zakupy, bo odpadnie wypełnianie formularza adresowego. Planujemy też pewne udogodnienia i promocje dla zalogowanych klientów.

Jak mogę śledzić przesyłkę?

Jeśli masz u nas konto, to po zalogowaniu sprawdzisz to w zakładce Zamówienia. Jeśli nie, kliknij link Śledzenie zamówień, który znajdziesz w stopce strony.

Jak mogę zwrócić produkt?

Jeśli z jakiegoś powodu poczynione u nas zakupy Cię nie usatysfakcjonują, zgodnie z obowiązującymi zasadami możesz zwrócić zakupione artykuły w ciągu 14 dni od ich otrzymania. Wystarczy, że prześlesz nam o tym odpowiednią informację na adres e-mail. Zanim to zrobisz, zapoznaj się ze szczegółowymi informacjami na ten temat w naszym regulaminie.

Pamiętaj, że nie dotyczy to dekoracji robionych na indywidualne zamówienie, których nie możesz zwrócić.

Aktualizowanie…
  • Brak produktów w koszyku.